Их хэмжээний өгөгдөл яагаад асуудал үүсгэдэг вэ

 

Их хэмжээний өгөгдөл гэж юу вэ? Өгөгдлийг удирдах бизнесийн арга замууд нь тэдний бизнесийн загварт чухал ач холбогдолтой хөлөг онгоц болж байна. Аналитик болон өгөгдлийн хослол нь бизнесүүд илүү сайн шийдвэр гаргахаас гадна бизнесээ илүү үр ашигтай болгох загвар, чиг хандлагыг олж авахад тусалдаг. Энэ нь өгөгдөл дээр суурилсан хэрэглэгчдийн зан төлөвийг олж мэдэх чадварыг нэмж өгч байгаа юм.

 

Сүүлийн жилүүдэд компаниуд томоохон хэмжээний өгөгдөл шийдвэр гаргахад нөлөөлж байгааг харуулж байна. Компаниуд өөрсдийн бизнесийн бүх талыг хамарсан стратегийн шийдвэр гаргахын тулд анализ ашигладаг бөгөөд хэрэглэгчийн зан төлөвт дүн шинжилгээ хийх, чиг хандлагыг тайлбарлахад ашиглана.

 

Жишээлбэл, цахим худалдаанд бизнес нь зөвхөн бүтээгдэхүүн борлуулалтын тооноос бус, мөн оролцооны төвшинг хэмжиж харуулна. Тэдгээр хүмүүсийн хайж байгаа зүйлүүд, тэдний хайж байгаа хуудас, хуудсанд өнгөрүүлэх хугацаа, тэдгээрт ач холбогдол өгч байгаа бүх зүйлсийг хэрэглэгчийн зан төлөвийг тодорхойлоход тусална.

 

Аялал жуулчлалын салбарт агаарын тээвэрлэгчид хэрэглэгчийнхээ сэтгэл ханамжийг сайжруулахад туслах програм хангамжид илүү их найддаг. Жишээлбэл, Нэгдсэн компани нислэгийнхээ үргэлжлэх хугацааг “үнэгүй WiFi” хангаж өгдөг, гэхдээ зөвхөн өөрсдийн аппликэйшнээрээ дамжуулдаг. Хэрэглэгчид үнэгүй кино эсвэл ТВ нэвтрүүлэг үзэх боломжтой ч нэгдсэн програмыг татаж авсны дараа л ашиглаж болно. Мөн хоол хүнс, ундаа эсвэл нэмэлт хэрэгсэл захиалж болно. Энэ нь нислэгийн үеэр хэрэглэгчийн өгөгдөлд интернетийн орчны чиг хандлагатай танилцах боломж олгодог. Энэ мэдээллээр, агаарын тээврийн компаниуд илүү сайн үйлчилгээ үзүүлэх чадварыг бий болгож, улмаар хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлж чадна.

 

Их хэмжээний өгөгдөл нь эрүүл мэндийн салбарт давлагаа үүсгэж байна. Өвчтөний мэдээллийн сан үүсгэж өвчний түүхийг тэмдэглэснээр дараа дараагийн эмчилгээнд илүү үр дүнтэй эмчилгээ хийх сонголтыг сайжруулах боломжтой.

 

Их хэмжээний өгөгдөл ач холбогдол өгдөг салбар бол харилцаа холбооны салбар юм. Ялангуяа нэгдсэн дуудлагын төв.

Тэмдэглэл, бүртгэл, CRM-ийн бүртгэлийг ашиглахын тулд хэрэглээний асуудлуудыг илүү үр дүнтэй шийдвэрлэх боломжтой болно. Энэхүү өгөгдөл нь үйл ажиллагааны илүү сайн стратеги боловсруулахад хэрэглэгддэг бие даасан дуудлагын агентуудын статистик мэдээллийг гаргаж өгдөг.

Grandstream брэндийн IP PBX нь бизнесийн харилцаа холбооны өгөгдлүүдийг олж авах, CRM интеграц зэрэг өгөгдлийн аналитик функцээр тоноглогдсон, их хэмжээний өгөгдлийг зөв зохистой зохион байгуулах боломжийг олгодог. Гуравдагч платформтой нэгдэн ажиллах бүрэн боломжтой.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *